17 września 2009

Szkoła socjalistyczną indoktrynacją.

Taki napis znalazłem w opisie pewnego piętnastolatka, który jest synem mojego kolegi. Ot, piętnaście wiosen, a jaka świadomość! Szkoda, że 95% dorosłych ludzi naszego kraju myśli, że teraz żyjemy w kapitalizmie :D.

I choć od '89 wiele się zmieniło, to ciągle możemy jedynie głosować (nie mylić z wybieraniem) na socjalistów różniących się między sobą tylko tym, że są wierzący-praktykujący lub mniej wierzący, albo w ogóle są spadkobiercami tych sprzed '89. Jeden worek, wszystko socjalisty jedne.

Starczy, bo polityką zajmuję się tylko raz na dziesięć lat ;). Niemniej jednak napis chłopaka mnie rozbawił. Ciekawe ilu jego kolegom da do myślenia. Pewnie żadnemu, bo socjalistyczna lawa z telewizorów, kin i gazet do granic wypełniła ich myślenie.

Dzięki temu postowi przypomniała mi się jedna piosenka z młodszych lat (kiedy Kultu słuchałem do bólu), która i na mnie miała wpływ. Może i komuś teraz otworzy oczy i pod jej wpływem wywali z domu telewizor :P. Uwaga na przechodniów na dole :).

Brak komentarzy: